För mycket av det goda

Alla vill väl leva i ett samhälle det där finns stor valfrihet? anpassat efter individen..liberalism (ja jag påverkas av genomgångarna om idelogier på samhäll..suck) .

Det jag vill komma fram till är att det ibland kan bli för mycket. Visst vill man kunna bestämma det mesta jämt. Men ibland behöver man någon som säger åt en precis vad man ska göra. Bestämda uppgifter och strikta regler.

Just här på mediaprogramet är valfriheten extrem stor, det gäller hela Västerhöjd föresten. Vissa stunder är det toppen, men ibland är det sämre. Dagar som dessa, då man är trött hängig och omotiverad känns det bara JÄTTE dåligt.

jag..jag..lider av fantasibrist

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0