Våga gilla Lidl!

Jag tycker det är lite lamt på bloggen här, så kanske har vi drabbats av ploggtorka igen. Vem vet, men nu vill jag ta ett snack med er om Lidl. Det är ingen "dålig, tysk skit", vilket många uppfattar det som. Okej, dom har väl ganska mycket egna varor, men en stor del av sortimentet består faktiskt av vanliga produkter (svenska) som du kan hitta i vilken
ICA-butik som helst, bara att det är billigare. Kan det ens bli bättre än så? Lidl har Estrella- och OLW-snacks, Wella schampoo för drygt halva priset! Våga gilla Lidl!
Varför skäms man för att bli sedd på Lidl? Varför går man in där snabbt som attan, plockar åt sig det viktigaste och försöker ta sig ut så fort som bara är möjligt?
Nu ska jag inte generalisera, för endel tycker ju faktiskt om Lidl. Jag är nog en av dom. Lidl är billigt.

Döm inte stackars Lidl på rykte och utsida, gå in och ta dig en svängom så kanske du får dig en tankeställare.

(Inte världens roligaste samtalsämne, men jag skriver om någonting i allafall, kom igen nu flickor och pojkar och skriv!)

Life's good. See you.

/G


Kommentarer
Postat av: N

Tycker du också att de dom gör med sina gamla varor är rätt? att de häller gift på det så att hemlösainte ska kunna äta det? tankeställare nr.2

2008-11-14 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0