Tragiskt men magiskt!

Jisses, mp2tk har halkat efter! Och Kjell har tagit täten i bloggandet.
Nu får vi nog ta och sätta fart med bloggen så de blir något att läsa, så här kommer mitt första inlägg!

Så påtal om ingenting så såg jag på de löjligaste programmet jag sett på länge igår. De handlade om vuxna människor alltså inte i 30-års åldern utan närmare 50-60 som har sådan längtan efter barn att de gör något så patetisk som att beställa en docka som är på pricken lik ett riktigt barn. Sedan behandlar de dem som om de vore deras egna levande barn! De köper kläder för tusentals kronor och går ute och går med dem i barnvagn. Hur löjligt är inte de?! Varför inte adoptera ett riktigt barn och i och med de göra någon god gärning i samhället? För i dag finns det så otroligt många hemlösa barn som har sådan längtan efter föräldrar som älskar dem.
Så till er som lever i en fantasivärld där ni praktiskt taget "leker" med dockor. Hjälp istället ett barn som verkligen behöver ett hem och ge den den kärlek som ni istället ger en docka.
 
all for me. over and out!

/Q

Kommentarer
Postat av: akr

Jag såg detta med! Dom la ju fan in dockan i ugnen! sjukt enligt mig!

2008-10-18 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0