Ploggtorka

Vilken katastrof. Ingen av oss elever har ännu börjat... erhm, "plogga". Detta ska självfallet åtgärdas så snart som möjligt. Just nu sitter jag och övriga vänner i textklassen på en Mediekommunikationslektion. Vi ska undersöka ett företags profil. Finns roligare saker att sysselsätta sig med, kan tyckas. Därför gick jag för skojs skull in på vår gemensamma blogg för att upptäcka eventuella förändringar, och se vad jag fann! Tänka sig att Kjell ploggar så flitigt.
Jag vet inte om jag kanske borde presentera mig själv lite kort och koncist. Jag gillar att läsa deckare, att lyssna på konstig musik, kakburkar med fina mönster, att njuta av livet med tända ljus och neddragna persienner, och självfallet att skriva. Det jag inte gillar är köttet som serveras i skolans matsal, huvudvärk och andra åkommor, att gå till frisören, och Sveriges klimat och stela mentalitet.
Så, nu vet ni lite om mig. Jag vill varna er för mycket gnäll över Sverige från min sida. Jag kan tyvärr inte hjälpa det.
Vill också passa på att tipsa om vår väggtidning Stretch. Ni som går på Västerhöjd: läs den!

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0