Bingolotto? Någon?

Ja, visst längtar man verkligen efter sommar och värme igen, men är det inte mysigt på hösten också? En kylig höstkväll, fullmåne och klar stjärnhimmel. En skön promenad bland de gula höstlöven under det gula skenet från gatlyktorna. Det är höst för mig. Jag älskar hösten!
Ja, det här är det första inlägget för mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det kommer säkert fram något. Just nu har vi lektion i datorsalen. Jag gillar inte riktigt att Hannes och hans små ettor har tagit vår kära textsal på fredagarna.
På tal om fredagar så är det ju helg snart! Den här helgen kommer nog vara händelserik. Iallafall om man bor i Mariestad. Jag ska ha en maskerad ikväll. Vi får se hur det blir.=)
Inatt drömde jag att --- tvingade mig att spela bingolotto med henne. Det kanske blir en lördag framför tv-apparaten och lite kaffe och bullar. Å andra sidan vet jag inte vilken kanal bingolotto visas på längre. Inte heller vilken tid... Är det överhuvudtaget på lördag? Ta tillbaka LOKET!!!!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0