Öppet Hus på Västerhöjd

Denna trista lördag vankas det Öppet Hus på Västerhöjd. Nio stycken själar orkade släpa sig upp på morgonen och bege sig hit för att i fyra timmar hålla till i textsalen.
     Vår uppgift denna dag består av att vi flitigt ska jobba för att få färdigt inför nästa upplaga av vår väggtidning Stretch. Ni som går på Västerhöjd, den ska bli läst! Samtidigt som nya och nuvarande elever ska kunna gå runt och få inspiration inför framtida val.
     Alla arbetar hårt för att få klart sina reportage. Det skrivs om allt från resor till mobiltelefoner. Alla med sin egna prägel på texterna. Det ska bli spännande att få läsa de slutliga resultaten!
     Snart är det dags för lite käk. Tror det stod korv med bröd på matsedeln. Efter en och en halv timmes arbete kurrar det nog rejält i allas magar. I alla fall i min!
     
Nu ska jag återgå till mitt arbete. De sista finslipningarna på mitt reportage måste göras. 

/Q
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0