Kyla hör vintern till!

Nu ska jag tala emot U. Jag tycker faktiskt det är mysigt när det faller vita flingor ute. Visst, det är kallt men då kan man ju faktiskt klä på sig mer kläder.
Vad skulle vintern vara utan kyla och snö? Ingen vinter alls!
Jag tror heller inte att man skulle uppskatta sommaren lika mycket ifall det skulle vara varmt året om. Så på det sättet ser jag positivt på kylan och snön. För man vet att det komer bli varmare så småningom.
Så nu hoppas jag att den här snön ligger kvar fram till jul.
Fast det är förstås bara önsketänkande. Plusgrader väntas komma till slutet av veckan. Tusan också!

Allt för mig denna kalla och mysiga novemberkväll!

/Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho! Äntligen någon som förstår något om något. Tji fick du U.

2008-11-27 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0